lyl

The Sun (Klingande Remix) - Klingande、Parov Stelar

存档灵魂:

The Sun
太 阳


【歌词】


Hop back to my heart
The only place I feel alone
I need the foreign soil
莫名愁伤突袭我心
一成不变孤独固守
我需要新鲜土壤。

Sun rising under my feet
These kids are out here
They are my family
太阳从我脚下升起
孩子们户外欢笑
他们是我的家人。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光。

Don't stop, you got to move
Keep moving on, moving on
I'm never gonna stop
不要停止,你必须行走
继续前行,继续前行
我永不放弃。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
I'm gonna follow the sun
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光
我要去追逐阳光
我要去追逐阳光。

Don't stop, you got to move
Keep moving on, moving on
I'm never gonna stop
不要停止,你必须行走
继续前行,继续前行
我永不放弃。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
Folllow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光
追逐太阳足迹。

oh, oh, oh
oh, oh, oh
oh, oh, oh
哦……

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光。

Don't stop, you got to move
Keep moving on, keep moving on
I'm never gonna stop
不要停止,你必须行走
继续前行,继续前行
我永不放弃。

Now I'm gonna tell my momma
That I'm a traveller
I'm gonna follow the sun
I'm gonna follow the sun
I'm gonna follow the sun
I'm gonna follow the sun
I'm gonna follow the sun
现在,我要告诉我妈妈
我是一个旅行者
我要去追逐阳光
我要去追逐阳光
我要去追逐阳光
我要去追逐阳光
我要去追逐阳光。

oh, oh, oh
oh, oh, oh
oh, oh, oh
oh, oh, oh
oh, oh, oh
oh, oh, oh
哦……

Folllow the sun
追逐太阳足迹。


评论

热度(11)